Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti JUNSHOP s.r.o. pro provoz internetového obchodu na doméně www.junshop.cz

 

1) OBJEDNÁVKA

Pomocí internetového obchodu (e-shopu) můžete nakupovat v pohodlí z vašeho domova. E-shop nabízí přehled sortimentu, doplňkových informací a jednoduchý mechanismu nákupního košíku, pomocí kterého si zboží vyberete, objednáte a provedete úhradu.

U veškerého zboží jsou uvedeny ceny včetně DPH.

Společnost JUNSHOP s.r.o. provozuje i kamennou prodejnu na adrese Haškova 7, Praha. Ceny v kamenné prodejně se mohou od cen e-shopu odlišovat.

 

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po dokončení objednávky na e-shopu budete automaticky informováni potvrzujícím e-mailem. Pokud potvrzující e-mail nedojde, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu obchod@junshop.cz.

U některých objednávek (větší množství apod.) vás zkontaktujeme telefonicky pro potvrzení objednávky.

Ve výjimečných případech se může stát, že objednané zboží není aktuálně na skladě (a to i přesto, že informace na e-shopu uvádí, že zboží je k dispozici). V tomto mimořádném případě budete informováni zvláštním e-mailem o době dodání.

O úplném vyřízení objednávky budete informováni automatickým e-mailem.

 

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do okamžiku jejího vyřízení (než vám přijde potvrzující e-mail o vyřízení objednávky) stornovat a to buď na eshopu, telefonicky nebo e-mailem. Při telefonickém či písemném zrušení objednávky uvádějte své jméno, e-mail a číslo objednávky.

V případech, kdy se

  • zvýšila cena zboží (vlivem zvýšení ceny u dodavatelů) nebo
  • zboží přestalo vyrábět nebo
  • zboží není dlouhodobě dostupné,

Vás budeme informovat e-mailem a navrhneme další postup (storno položky, záměna za jinou položku atd.).

Z naší strany si vyhrazujeme právo stornovat Vaši objednávku v těchto případech:

  • objednané zboží připravené k osobnímu odběru v Praze (JUNSHOP, Haškova 7) není vyzvednuto do 7 dnů ode dne objednání,
  • objednané zboží je přepravcem vráceno zpět jako nevyzvednuté.

 

4) PLATBA A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

V současnosti nabízíme pět způsobů dopravy zboží:

  • Osobní odběr Praha (JUNSHOP, Haškova 7)
    Zboží si vyzvednete v prodejně v otevírací době (viz. kontakty). Při odběru neúčtujeme žádný manipulační poplatek.
  • Osobní odběr SU Brno - SLUŽBA DO ODVOLÁNÍ POZASTAVENA
    boží si vyzvednete v prostorách Skautského institutu v Brně na adrese: Moravské nám. 753/12, 602 00 Brno-střed-Veveří. Otevírací doba: pondělí až čtvrtek 17:00 - 21:30 hod. Na odběrném místě SU Brno je možný pouze výdej zásilek. Výdej zajišťují skautští dobrovolníci, kteřé nejsou zaměstnanci JUNSHOPu, není zde proto možné zásilky vracet, reklamovat nebo jakkoliv upravovat. Veškeré takové procesy a komunikace ohledně nich probíhají jako při doručení přepravní službou. Dobrovolníci v SU Brno neznají obsah Vaší zásilky ani další údaje, mimo uvedených na zásilce. Při odběru objednávky nad 401 Kč neúčtujeme žádný manipulační poplatek. Objednávky lze hradit pouze přes platební bránu GoPay.
  • Osobní odběr Zásilkovna
    Zboží si vyzvednete na některém z výdejních míst Zásilkovny (seznam zde).
  • Balík Do ruky (Česká pošta)
    Zboží vám zašleme prostřednictvím České pošty. Česká pošta by měla dodat balík nejpozději následující pracovní den po dni podání, o termínu doručování budete informování smskou nebo e-mailem přímo od České pošty. Při nezastižení na dodací adrese bude zásilka uložena na příslušné poště.
  • Balík Na poštu (Česká pošta)
    Zboží vám zašleme České pošty. Česká pošta by měla dodat balík na Vámi zvolenou poštu nejpozději následující pracovní den po dni podání. O možnostech vyzvednutí budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
  • PPL
    Zboží vám zašleme prostřednictvím přepravní společnosti PPL. PPL dodá zásilku nejpozději následující pracovní den po odeslání.
  • PPL Slovensko
    Na adresu na Slovensku je balík možné zaslat pouze prostřednictvím PPL. PPL v tomto případě zásilku doručuje do 48 hodin. Poštovné je zdarma při objednávce nad 3500Kč.


Platbu za zboží je možné provést třemi způsoby:

  • Dobírka: Platbu uhradíte při převzetí objednávky v prodejně JUN či z rukou České pošty/PPL.
  • Platební brána GoPay: Platbu uhradíte po dokončení objednávky platební kartou nebo některým z dalších uvedených způsobů. Při odběru zboží v prodejně JUN není tento způsob platby možný.
  • Platba na účet JUNSHOPu (FIO): Platbu je možné uskutečnit také prostřednictvím převodu na účet JUNSHOPu. Při platbě převodem je účtován poplatek 25Kč při nákupu do 2500Kč. Při objednání nad 2500Kč je platba převodem ZDARMA. Při platbě převodem obdržíte do deseti pracovních dnů od vytvoření objednávky na uvedený email fakturu s údaji pro platbu. Zboží budeme expedovat po doručení platby na náš účet.

 

5) POŠTOVNÉ A DOBĚREČNÉ

poštovné

doběrečné

Osobní odběr Praha (JUNSHOP, Haškova 7)

0 Kč

0 Kč

Osobní odběr Brno ( SU Brno, Moravské nám. 12)

25 Kč*

0 Kč

Zásilkovna

80 Kč

25 Kč

Česká pošta (balík Do ruky, Na poštu)

139 Kč

17 Kč

PPL

120 Kč

40 Kč

PPL Slovensko

299 Kč

40 Kč

Pokud hodnota Vaší objednávky přesáhne částku 2 500 Kč, máte poštovné zdarma. (3 500Kč v případě PPL Slovensko)

Pokud hodnota Vaší objednávky do Osobní odběr Brno ( SU Brno, Moravské nám. 12) přesáhne částku 401 Kč, máte poštovné zdarma.

Způsob přepravy si volí kupující. Prodávající (Junshop s.r.o) si však vyhrazuje právo změnit zvolený způsob dopravy v případě, že bude jiný druh přepravy vzhledem k hmotnosti, rozměrům či balení zboží vhodnější. O tom je prodávající povinen kupujícího informovat. V takovém případě se může změnit výše ceny přepravy, kterou je kupující povinen uhradit i v případě, že byl způsob přepravy změněn prodávajícím dle výše uvedeného.

 

6) DODACÍ LHŮTA

Standardní dodací lhůta 2 – 26 pracovních dnů (dle druhu zvoleného způsobu dodání a dostupnosti zboží na skladě). POZOR: Při způsoby platby převodem zboží expedujeme až po připsání platby na účet JUNSHOPu!

Ve specifických případech s Vámi bude dodací lhůta dohodnuta podle aktuální situace (podle očekávané doby dodání zboží dodavatelem).

 

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Postup vrácení:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem a uveďte informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu, kam si přejete vrácené peníze zaslat.
  2. Zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na adresu prodejny JUNSHOP (Haškova 7, 170 00 Praha 7).
  3. Vrácené zboží musí být kompletní, neprané, nepoškozené, se všemi součástmi a dokumenty a v původním nepoškozeném obalu. Ke zboží je nutné přiložit doklad o koupi (nebo jeho kopii).
  4. Pro snazší vyřízení prosíme přiložte opět informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu pro zaslání peněz.
  5. Budou-li tyto podmínky splněny, do 14 dnů od převzetí vráceného zboží Vám peníze pošleme na daný účet, případně adresu. Vrácena bude pouze fakturovaná cena zboží. Hodnota poštovného se při vrácení zboží nevrací.

Výměna zboží

Po předchozí dohodě (email / telefonicky) je možné dodané zboží vyměnit a to i po uplynutí zákonné lhůty. Zboží nesmí být použité, vyprané či jakkoli poškozené. Za výměnu je účtováno poštovné 70 Kč. Výměna na prodejně je zdarma.

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravou neodpovídáme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup reklamace:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na adresu prodejny.
    Vrácené zboží musí být kompletní, se všemi součástmi a dokumenty.
  3. Přiložte dopis s uvedením důvodu reklamace a Vaší adresou.
  4. Přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží (nebo kopii) a záruční list (pokud jej nenahrazuje doklad o koupi).
  5. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.

Reklamaci je možné uplatnit i osobně v prodejně.

 


9) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje zákazníka nebudou zveřejněny ani předány třetí osobě. Budou použity pouze pro vyřízení objednávek a pro komunikaci se zákazníkem.

 

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Platné obchodní podmínky jsou zveřejněny na e-shopu, i v kamenné prodejně společnosti JUNSHOP s.r.o. .

Každý kupující se s nimi ve svém zájmu musí seznámit před provedením objednávky. Zasláním objednávky objednatel stvrzuje, že se s podmínkami seznámil a přistupuje na ně.

Společnost JUNSHOP s.r.o. je oprávněna tyto obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy a v souvislosti se změnami na trhu.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 28. 1. 2019 a v plném rozsahu ruší dřívější obchodní podmínky.

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.