Domů / VOLNÝ ČAS

Hry pro rozvoj všímavosti u dětí


Žádné hodnocení. Kód: 7020480 Produktové číslo: 9788026213086
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí.
Výrobce: Portál
Záruka: 24 měsíců
Dostupnost: Poslední kusy na skladě!
275 Kč , plus doprava
(275 Kč/ks)
 
Porovnat Přihlaste se pro přístup do seznamu zboží.





Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí.

Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Potřeba je k tomu pět základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost.
Druhá část je zásobárnou her a aktivit od „Zaměření na tělo“, „Konec nervozity“ k „Hudebním kresbám“ a „Předání úsměvu“. Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou být upraveny pro děti se zvláštními potřebami a potížemi se soustředěním, jako je ADHD, a pro starší děti.
U každé hry je přehledná úvodní tabulka (ikony) s údaji o spodní věkové hranici, pro kterou je hra vhodná, délce cvičení, zda je hra pro větší či menší skupiny, zda při hře děti mluví a co jsou základní prvky, schopnosti či dovednosti, které se při hře rozvíjejí (např. sebepřijetí, představivost, sebeovládání, dedukce, naslouchání, sebedůvěra). Kromě popisu základních pravidel hry jsou uvedeny možné úpravy a nápady na její další rozvíjení.
Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými. V Portálu vyšly její knihy Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty (2013) a Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres (2013).

Autor: Plummer, Deborah M.
Podtitul: Mindfulness pro děti 5-12 let
Překladatel: Le Roch, Pavla
Nakladatel: Portál
ISBN: 978-80-262-1308-6
Počet stran / vazba: 168 / Brožovaná
Rok vydání: 2018
Kód: 11107701
EAN: 9788026213086
Specifikace
Váha 0.246 kg
S tímto zbožím kupují
uzlovačka uzlovačka Kód: 8001019
Skladem
20 Kč
Detail
Šňůrka bílá Šňůrka bílá Kód: 0130014
Skladem
10 Kč
Detail
Šátek žlutý Šátek žlutý Kód: 0130002
Skladem
49 Kč
Detail
Turbánek Turbánek Kód: 0130020
Skladem
29 Kč
Detail
Tužka morseovka přírodní Tužka morseovka přírodní Kód: 8001325 Novinka Novinka
Skladem
25 Kč
Detail
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.

Kontakty

773 294 840 (STS)

obchod@junshop.cz