Jan Švrček:
Hobit
Příběh Hobita je motivován cestou tam a zase zpět. Cesta je tu zcela zásadní, symbolická. Jak se říká, samotným cílem není to, co na konci cesty člověk získá nebo obdrží, cílem je cesta samotná. Cesta totiž člověka mění, zdokonaluje.
„V příběhu Hobita se ukazuje, že cesta je dlouhá, vzrušující a velmi nebezpečná. Hobit Bilbo během ní narazí na trpaslíky, elfy, skřety, zlobry, dravé vlky, obří pavouky a strašlivého draka, který chrlí oheň. Rozhodně je to výprava, kterou není radno podnikat bez mapy“. Brian Sibley
Hra má dvě, na sobě nezávislé části. V první jsou etapy hrané v průběhu školního roku a druhá je klasickou celotáborovou hrou.
V průběhu celoměsíčních zde uvedených aktivit (Modrý život, Eko akce) může každý člen oddílu utužit svou vytrvalost při plnění osobních úkolů i nejrůznějších oddílových činností.
Díky dlouhodobému námětu členové prožijí v etapové hře také různá roční období, která působí pokaždé jinak a přináší četná vyžití.
Zatím nebylo nalezeno žádné hodnocení