Výrobci
Kamenná prodejna

se nachází na adrese Haškova 7, Praha 7 (zastávka Kamenická).

 

Otvírací doba:

 

Pondělí - Pátek

10 - 18

 

Sobota

9 - 12

 

lze platit také platební kartou:

 

Anketa
Jaký výrobek by mohl dále rozšířit reflexní sortiment JUNu?
7 % (224)
3 % (107)
63 % (1991)
2 % (57)
10 % (322)
14 % (443)

Celkem hlasovalo: 3144

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti JUN, s. r. o. pro provoz internetového obchodu na doméně www.junshop.cz

1) OBJEDNÁVKA

Pomocí internetového obchodu (e-shopu) můžete nakupovat v pohodlí z vašeho domova. E-shop nabízí přehled sortimentu, doplňkových informací a jednoduchý mechanismu nákupního košíku, pomocí kterého si zboží vyberete, objednáte a provedete úhradu.

U veškerého zboží jsou uvedeny ceny včetně DPH.

Společnost JUN s.r.o. provozuje i kamennou prodejnu na adrese Haškova 7, Praha. Ceny v kamenné prodejně se mohou od cen e-shopu odlišovat.

 

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po dokončení objednávky na e-shopu budete automaticky informováni potvrzujícím e-mailem. Pokud potvrzující e-mail nedojde, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu obchod@junshop.cz.

U některých objednávek (větší množství apod.) vás zkontaktujeme telefonicky pro potvrzení objednávky.

Ve výjimečných případech se může stát, že objednané zboží není aktuálně na skladě (a to i přesto, že informace na e-shopu uvádí, že zboží je k dispozici). V tomto mimořádném případě budete informováni zvláštním e-mailem o době dodání.

O úplném vyřízení objednávky budete informováni automatickým e-mailem.

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do okamžiku jejího vyřízení (než vám přijde potvrzující e-mail o vyřízení objednávky) stornovat a to buď na eshopu nebo telefonicky anebo e-mailem. Při telefonickém či písemném zrušení objednávky uvádějte své jméno, e-mail a číslo objednávky.

V případech, kdy se

  • zvýšila cena zboží (vlivem zvýšení ceny u dodavatelů) nebo

  • zboží přestalo vyrábět nebo

  • zboží není dlouhodobě dostupné,

Vás budeme informovat e-mailem a navrhneme další postup (storno položky, záměna za jinou položku atd.).

Z naší strany si vyhrazujeme právo stornovat vaši objednávku v těchto případech:

  • objednané zboží připravené k osobnímu odběru v Praze (JUN, Haškova 7) není vyzvednuto do 30 dnů ode dne objednání,

  • objednané zboží je přepravcem vráceno zpět jako nevyzvednuté.

4) PLATBA A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

V současnosti nabízíme pět způsobů dopravy zboží:

  • Osobní odběr Praha (JUN, Haškova 7)
    Zboží si vyzvednete v prodejně v otevírací době (viz. kontakty). Při odběru neúčtujeme žádný manipulační poplatek.

  • Osobní odběr Zásilkovna
    Zboží si vyzvednete na některém z výdejních míst Zásilkovny (seznam zde).

  • Balík Do ruky (Česká pošta)
    Zboží vám zašleme prostřednictvím České pošty. Česká pošta by měla dodat balík nejpozději následující pracovní den po dni podání, o termínu doručování budete informování smskou nebo e-mailem přímo od České pošty. Při nezastižení na dodací adrese bude zásilka uložena na příslušné poště.

  • Balík Na poštu (Česká pošta)
    Zboží vám zašleme České pošty. Česká pošta by měla dodat balík na Vámi zvolenou poštu nejpozději následující pracovní den po dni podání. O možnostech vyzvednutí budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.

  • PPL
    Zboží vám zašleme prostřednictvím přepravní společnosti PPL. PPL dodá zásilku nejpozději následující pracovní den po odeslání.

  • PPL Slovensko
    Na adresu na Slovensku je balík možné zaslat pouze prostřednictvím PPL. PPL v tomto případě zásilku doručuje do 48 hodin. Poštovné je zdarma při objednávce nad 3500Kč.

Platbu za zboží je možné provést třemi způsoby:

  • Dobírka: Platbu uhradíte při převzetí objednávky v prodejně JUN či z rukou České pošty/PPL.

  • Platební brána PayU: Platbu uhradíte po dokončení objednávky platební kartou nebo některým z dalších uvedených způsobů. Při odběru zboží v prodejně JUN není tento způsob platby možný.

  • Platba na účet JUNu (FIO): Platbu je možné uskutečnit také prostřednictvím převodu na účet JUNu. V tomto případě obdržíte do dvou pracovních dnů od vytvoření objednávky na uvedený email fakturu s údaji pro platbu. Zboží budeme expedovat po doručení platby na náš účet.

 

5) POŠTOVNÉ A DOBĚREČNÉ

 
poštovné
doběrečné
Osobní odběr Praha (JUN, Haškova 7)
0 Kč
0 Kč
Zásilkovna
60 Kč
10 Kč
Česká pošta (balík Do ruky, Na poštu)
119 Kč
15 Kč
PPL
90 Kč
25 Kč
PPL Slovensko
215 Kč
25 Kč

Pokud hodnota Vaší objednávky přesáhne částku 2 500,- Kč, máte poštovné zdarma. (3 500Kč v případě PPL Slovensko)

6) DODACÍ LHŮTA

Standardní dodací lhůta 2 – 6 pracovních dnů (dle druhu zvoleného způsobu dodání a dostupnosti zboží na skladě). POZOR: Při způsoby platby převodem zboží expedujeme až po připsání paltby na účet JUN!

Ve specifických případech s Vámi bude dodací lhůta dohodnuta podle aktuální situace (podle očekávané doby dodání zboží dodavatelem).

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Postup vrácení:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem a uveďte informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu, kam si přejete vrácené peníze zaslat.

  2. Zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na adresu prodejny JUN (Haškova 7, 170 00 Praha 7).

  3. Vrácené zboží musí být kompletní, prané, nepoškozené, se všemi součástmi a dokumenty a v původním nepoškozeném obalu. Ke zboží je nutné přiložit doklad o koupi (nebo jeho kopii).

  4. Pro snazší vyřízení prosíme přiložte opět informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu pro zaslání peněz.

  5. Budou-li tyto podmínky splněny, do 14 dnů od převzetí vráceného zboží Vám peníze pošleme na daný účet, případně adresu. Vrácena bude pouze fakturovaná cena zboží. Hodnota poštovného se při vrácení zboží nevrací.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravou neodpovídáme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným používáním

  • nesprávným použitím výrobku

  • nesprávným skladováním

Postup reklamace:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem.

  2. Zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na adresu prodejny.
    Vrácené zboží musí být kompletní, se všemi součástmi a dokumenty.

  3. Přiložte dopis s uvedením důvodu reklamace a Vaší adresou.

  4. Přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží (nebo kopii) a záruční list (pokud jej nenahrazuje doklad o koupi).

  5. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.

Reklamaci je možné uplatnit i osobně v prodejně.

9) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje zákazníka nebudou zveřejněny ani předány třetí osobě. Budou použity pouze pro vyřízení objednávek a pro komunikaci se zákazníkem.

 

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Platné obchodní podmínky jsou zveřejněny na e-shopu, i v kamenné prodejně společnosti JUN.

 

Každý kupující se s nimi ve svém zájmu musí seznámit před provedením objednávky. Zasláním objednávky objednatel stvrzuje, že se s podmínkami seznámil a přistupuje na ně.

 

Společnost JUN s.r.o. je oprávněna tyto obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy s v souvislosti se změnami na trhu.
 

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 14. 3. 2013 a v plném rozsahu ruší dřívější obchodní podmínky.